Przejdź do treści
A     A     A

Aktualności


2009-09-23

Komunikat dla użytkowników Karty Biletu Elektronicznego

Z początkiem marca br. Zarząd Transportu Miejskiego w Lublinie stanie się właścicielem Systemu Karty Biletu Elektronicznego. W związku z powyższym, z dniem 1 marca tracą moc dotychczas obowiązujące przepisy w zakresie Karty Biletu Elektronicznego, wprowadzone Zarządzeniem Prezesa "MPK Lublin" Sp. z o.o., tj. Regulamin Karty Biletu Elektronicznego oraz Zasady Korzystania z Elektronicznego Biletu Okresowego.

Poniżej przedstawiamy Państwu najistotniejsze zmiany dotyczące zasad użytkowania Karty Biletu Elektronicznego:

  1. Administratorem danych osobowych przekazywanych przez Państwa we Wnioskach o wydanie Karty Biletu Elektronicznego/zakodowanie Elektronicznej Legitymacji Studenckiej, w celu zawarcia umowy przewozu, jest Zarząd Transportu Miejskiego w Lublinie, z siedzibą: al. Kraśnicka 25, 20-718 Lublin. Przysługuje Państwu prawo wglądu do swoich danych, prawo do ich poprawiania i uzupełniania.
  2. Wydawaniem (personalizacją) nowych Kart Biletu Elektronicznego zajmuje się ZTM w Lublinie. Jednakże Wniosek o wydanie Karty Biletu Elektronicznego mogą Państwo składać w dotychczasowych Punktach Obsługi Klienta. Aktualną listę POK przyjmujących Wnioski znajdziecie Państwo na stronie: www.karta.ztm.lublin.eu.
  3. Nadal warunkiem wydania Karty imiennej jest złożenie poprawnie wypełnionego Wniosku wraz z dołączonym do niego aktualnym zdjęciem. W przypadku braku możliwości dostarczenia zdjęcia mogą je Państwo wykonać nieodpłatnie w BOK ZTM w Lublinie (al. Kraśnicka 25, pok. 2) lub POK MPK Lublin Sp. z o.o. (ul. Bajkowskiego).
  4. Imienną Kartę Biletu Elektronicznego uzyskacie Państwo bez konieczności jednoczesnego zakupu biletu. Od Państwa zależy kiedy i w którym punkcie sprzedaży zakupicie pierwszy bilet. Nadal obowiązuje zasada, że pierwszą Kartę otrzymujecie Państwo bezpłatnie.
  5. W przypadku przesłania Wniosku o wydanie Karty Biletu Elektronicznego/zakodowanie Elektronicznej Legitymacji Studenckiej drogą elektroniczną, niezbędne będzie jego autoryzowanie. Przesłane, lecz nieautoryzowane przez Państwa Wnioski będą usuwane po upływie 7 dni od daty wysłania Wniosku, co będzie równoznaczne z niezłożeniem Wniosku.
  6. Na Karcie nie są rejestrowane informacje o zakresie i terminie ważności ulgi. W związku z tym, w przypadku posiadania uprawnienia do przejazdów ulgowych, nie macie Państwo obowiązku okazywania pracownikowi przyjmującemu Wniosek, ważnego dokumentu potwierdzającego uprawnienie do ulgi. Należy jednak pamiętać, aby taki dokument posiadać przy sobie podczas przejazdu i każdorazowo okazywać go podczas kontroli.
  7. Po zakupieniu biletu, w przypadku stwierdzenia niezgodności zakodowanego Biletu okresowego z żądanym, macie Państwo prawo złożyć reklamację i zmienić rodzaj Biletu okresowego w punkcie w którym dokonaliście zakupu. Czas na dokonanie reklamacji został wydłużony z 1 h od momentu zakupu biletu do końca godzin pracy punktu sprzedaży, w którym dany bilet został zakupiony. Jednocześnie prosimy o przemyślane zakupy i każdorazowe weryfikowanie zgodność danych znajdujących się na Paragonie z terminala z żądanym Biletem okresowym, gdyż nie ma możliwości zwrotu uprzednio zakupionego biletu.
  8. W przypadku wystąpienia wady technicznej Karty na okaziciele, na której zakodowany jest ważny bilet okresowy, podlega ona reklamacji. Macie Państwo wówczas prawo do bezpłatnego przekodowania w BOK ZTM w Lublinie biletu na okaziciela na nową Kartę.
  9. W przypadkach innych niż wystąpienie wady technicznej Karty (np. utrata, zniszczenie, aktualizacja danych osobowych), gdy skutkuje to wydaniem kolejnej nowej Karty Biletu Elektronicznego, uiszczacie Państwo koszty stanowiące równowartość poniesionych przez ZTM kosztów, wynikających z czynności związanych z personalizacją nowej Karty. Kwota ww. kosztów została zmniejszona z 15 zł na 10 zł.
  10. W razie jakichkolwiek pytań i wątpliwości prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta ZTM w Lublinie; al. Kraśnicka 25 pok nr 2, 20-718 Lublin, tel. (081) 466 29 36, od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 -16:45.

Kompetencje BOK ZTM w Lublinie w zakresie Systemu Karty Biletu Elektronicznego:

  • przyjmowanie i weryfikacja wniosków
  • personalizowanie Karty i ELS
  • aktualizowanie danych Wnioskodawców, w przypadku zmiany danych osobowych/adresowych zapisanych na Karcie
  • przyjmowanie reklamacji związanych z Kartą w tym zgłoszeń dotyczących utraty/kradzieży/zniszczenia Karty
  • usunięcie terminu ważności ulgi na Kartach ulgowych, na których wcześniej zakodowane były te informacje


Zachęcamy wszystkich obecnych i przyszłych użytkowników Karty Biletu Elektronicznego do zapoznania się z obwiązującą z dniem 1 marca br. INSTRUKCJĄ UŻYTKOWANIA KARTY BILETU ELEKTRONICZNEGO na stronie internetowej www.ztm.lublin.eu
 

wstecz


W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Polityka prywatności. Więcej informacji.

Rozumiem