Przejdź do treści
A     A     A

Aktualności


2009-09-23

Komunikat dotyczący Karty Biletu Elektronicznego

W związku z przejęciem przez Zarząd Transportu Miejskiego w Lublinie Systemu Karty Biletu Elektronicznego informujemy, co następuje:

Pasażerowie, którzy w terminie do 1 marca br. złożyli wnioski o wydanie Karty Biletu Elektronicznego w Punktach Obsługi Klienta MPK Lublin Sp. z o.o. i do tej pory nie odebrali spersonalizowanych Kart, mogą je odebrać w Biurze Obsługi Klienta ZTM w Lublinie (al. Kraśnicka 25, pok. nr 2, w godz. 7:30 - 16:45).

wstecz


W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Polityka prywatności. Więcej informacji.

Rozumiem