Przejdź do treści
A     A     A

Aktualności


2020-03-13

Zmiany w funkcjonowaniu punktów obsługi klienta ZTM w Lublinie

Zarząd Transportu Miejskiego w Lublinie informuje, że w związku ze stanem zagrożenia epidemicznego wprowadzone zostają zmiany w funkcjonowaniu punktów obsługi klienta ZTM w Lublinie:

*od 16 marca br. do odwołania, Punkt Sprzedaży Biletów mieszczący się przy ul. Zielonej 5 będzie nieczynny

*od 17 marca br. do odwołania, bezpośrednia obsługa klientów w punktach zlokalizowanych przy ul. Nałęczowskiej 14 (Biuro Obsługi Klienta oraz Punkt Sprzedaży Biletów) będzie się odbywała w godzinach 11:00 – 13:00.

W sprawach niecierpiących zwłoki obsługa informacyjna klientów będzie realizowana telefonicznie:

- dla sprzedaży biletów pod numerem telefonu: 81 466 29 23
- dla Biura Obsługi Klienta pod numerem telefonu: 81 466 94 64

Rekomendujemy załatwianie spraw telefonicznie lub za pośrednictwem drogi elektronicznej na adres: ztm@ztm.lublin.eu lub bok@ztm.lublin.eu.

Przypominamy, że zakup biletów okresowych możliwy jest za pośrednictwem sklepu internetowego i biletomatów stacjonarnych. Pasażerowie mają również do dyspozycji biletomaty w pojazdach oraz aplikacje mobilne umożliwiające zakup biletów jednoprzejazdowych i czasowych.

Powyższe działania profilaktyczne mają na celu ograniczenie rozprzestrzeniania się zagrożenia związanego z koronawirusem. Jednocześnie prosimy o stosowanie się do wszystkich zaleceń służb sanitarnych i medycznych.

wstecz


W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Polityka prywatności. Więcej informacji.

Rozumiem