Przejdź do treści
A     A     A

Aktualności


2010-12-06

Wymiana skasowanych biletów w związku z obowiązywaniem bezpłatnej komunikacji miejskiej 3 grudnia

W związku z obowiązywaniem w dniu 3 grudnia br., bezpłatnej komunikacji miejskiej, Zarząd Transportu Miejskiego w Lublinie informuje, że istnieje możliwość wymiany skasowanych tego dnia biletów jednorazowych i czasowych, zgodnie z poniższą procedurą:

Pasażerowie, którzy dnia 3 grudnia w godz. 5:00-23:00 skasowali bilety jednorazowe lub czasowe (24-godzinne) w formie papierowej, mogą je wymienić na nowe. Wymiany można dokonać w ciągu 10 dni roboczych, tj. w terminie od 10 grudnia do 23 grudnia br., w poniższych punktach sprzedaży biletów:

· Punkt Obsługi Klienta, al. Kraśnicka 25

· Punkt Obsługi Klienta, ul. Grygowej 56

· Punkt Obsługi Klienta, ul. Bajkowskiego 1

· Punkt Obsługi Klienta, ul. Paderewskiego (pętla nawrotowa)

· Punkt Obsługi Klienta, pl. Dworcowy (pętla nawrotowa)

UWAGA! Wymianie będą podlegać tylko i wyłącznie bilety niezniszczone, z prawidłowo wybitym nadrukiem kasowania.

Dodatkowo, pasażerowie, którzy w dniu 3 grudnia w godz. 5:00-23:00 skasowali bilety jednorazowe lub czasowe (24-godzinne) w systemie mPay lub moBILET w zamian otrzymają nowy bilet w formie papierowej. Wymiany można dokonać w ciągu 10 dni, tj. w terminie od 10 grudnia do 23 grudnia, w Biurze Obsługi Klienta ZTM w Lublinie (al. Kraśnicka 25, pok. 2, w godz. 7:30 - 16:45).
 

wstecz


W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Polityka prywatności. Więcej informacji.

Rozumiem