- O Firmie
- Zakres działalności
- MISJA
- Polityka jakości i środowiska
- Władze
- Kontakt
- Przewodnik ochrony danych
- Zasady cyberhigieny
- Deklaracja dostępności






Aktualności
2009-09-23
Komunikat dotyczący Karty Biletu Elektronicznego
W związku z przejęciem przez Zarząd Transportu Miejskiego w Lublinie Systemu Karty Biletu Elektronicznego informujemy, co następuje:
Pasażerowie, którzy w terminie do 1 marca br. złożyli wnioski o wydanie Karty Biletu Elektronicznego w Punktach Obsługi Klienta MPK Lublin Sp. z o.o. i do tej pory nie odebrali spersonalizowanych Kart, mogą je odebrać w Biurze Obsługi Klienta ZTM w Lublinie (al. Kraśnicka 25, pok. nr 2, w godz. 7:30 - 16:45).
- Komunikaty
- Wakacyjne rozkłady jazdy
- Zmiany w funkcjonowaniu linii nr 35
- Wprowadzenie czasowej organizacji ruchu w związku z rozbudową al. Unii Lubelskiej
- Tymczasowa zmiana lokalizacji przystanku Gęsia 02 od 23 czerwca br.



- Aktualności
- MPK Lublin podpisało umowę na dostawę 20 autobusów hybrydowych
- Już wkrótce rusza II edycja projektu „Lublin.Zawodowcy”
- MPK Lublin ogłosiło przetarg na zakup 9 przegubowych autobusów hybrydowych typu plug-in


- ABC Pasażera
- Opłaty przewozowe
- Prawa i obowiązki przewoźnika/pasażera
- Uprawnienia do przejazdów bezpłatnych i ulgowych
- Rodzaje i zasady korzystania z biletów
- Bilet Elektroniczny
- Obsługa interesantów
- Sprzedaż biletów
- Polityka prywatności
Informacje
o kursowaniu pojazdów
tel. (81) 525-32-46




