Przejdź do treści
A     A     A

archiwalne


2016-06-08

Ogłoszenie o postępowaniu ofertowym na "Dostawę urządzeń umożliwiających dostosowanie 25 zwrotnic elektronicznych do pracy w systemie sterowania VETRA"

Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne – Lublin – Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością,
ul. Antoniny Grygowej 56, 20-260 Lublin, w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, które nie podlega przepisom ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, ogłasza postępowanie ofertowe na: „Dostawę urządzeń umożliwiających dostosowanie 25 zwrotnic elektronicznych do pracy w systemie sterowania VETRA”, 

zgodnie z poniższymi informacjami i wymaganiami: 

1.   Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń umożliwiających dostosowanie 25 eksploatowanych zwrotnic elektronicznych firmy Elektroline typu TBSE z szafą sterującą TB 24 ML (instalowaną na słupie trakcyjnym), sterowanych drogą radiową za pomocą
4 kanałowych pilotów 433 MHz, do pracy w systemie sterowania VETRA. W ofercie należy uwzględnić wszystkie konieczne urządzenia, w tym na każdy komplet urządzeń po 2 transcievery  na logowanie i wylogowanie pojazdu oraz niezbędne okablowanie, którego długość zależna będzie od odległości nadajników od szafy (średnio należy przyjąć 150 metrów przewodu na 1 kpl. zwrotnic). Wymagane jest dostarczenie dokumentacji montażowej i schematu podłączeń poszczególnych elementów do istniejących urządzeń oraz przeprowadzenie instruktażu w zakresie modernizacji zwrotnicy.

2.   Termin realizacji zamówienia: pierwsza dostawa urządzeń 6 kpl. - 60 dni od złożenia zamówienia, druga dostawa urządzeń 6 kpl. - 60 dni po pierwszej dostawie, trzecia dostawa urządzeń 13 kpl.
– w roku 2017.

3. Warunki udziału w postępowaniu oraz wykaz wymaganych oświadczeń lub dokumentów: zaoferowanie urządzeń spełniających wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.

4.   Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę z najniższą ceną.

5.  Informacje o sposobie porozumiewania się z wykonawcami: za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres kmadej@mpk.lublin.pl lub telefonicznie 81 528-97-22.

6.  Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej zapewniającej pełną czytelność jej treści. Oferta powinna zawierać: cenę, okres gwarancji na oferowane urządzenia oraz być podpisana przez osobę upoważnioną do występowania w imieniu wykonawcy.
Oferty należy składać w jednej z niżej wymienionych form: 

  •  w formie pisemnej na adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne - Lublin - Spółka z 
     ograniczoną odpowiedzialnością, ul. A. Grygowej 56, 20-260 Lublin,
  •  za pośrednictwem faksu na numer 81 525-42-26,
  •  za pośrednictwem poczty elektronicznej (skan podpisanej oferty) na adres kmadej@mpk.lublin.pl,       

w terminie do dnia 30.06.2016 r. do godz. 15.

Ofertę składaną w formie pisemnej należy umieścić w zamkniętej kopercie i oznakować
w następujący sposób „Oferta na dostawę urządzeń umożliwiających dostosowanie 25 zwrotnic elektronicznych do pracy w systemie sterowania VETRA. Nie otwierać przed dniem 30.06.2016 r.”

7.   Termin związania ofertą: 30 dni.

8.   Warunki umowy: zostaną uzgodnione z wybranym wykonawcą po wyborze oferty.

9.   Kontakt do osoby, która może udzielić wyjaśnień w sprawie postępowania: Krzysztof Madej –
tel. 81 528-97-22.

Zamawiający informuje, że zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny lub zakończenia postępowania bez dokonania wyboru oferty.

 

 

wstecz


W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Polityka prywatności. Więcej informacji.

Rozumiem