Aktualności
2009-09-23
Komunikat dotyczący Karty Biletu Elektronicznego
W związku z przejęciem przez Zarząd Transportu Miejskiego w Lublinie Systemu Karty Biletu Elektronicznego informujemy, co następuje:
Pasażerowie, którzy w terminie do 1 marca br. złożyli wnioski o wydanie Karty Biletu Elektronicznego w Punktach Obsługi Klienta MPK Lublin Sp. z o.o. i do tej pory nie odebrali spersonalizowanych Kart, mogą je odebrać w Biurze Obsługi Klienta ZTM w Lublinie (al. Kraśnicka 25, pok. nr 2, w godz. 7:30 - 16:45).
- Komunikaty
- Zmiany w funkcjonowaniu linii nr 8 i 25 w dniu 21 kwietnia br. z uwagi na zawody „Wiosenna Dycha”
- Zmiana trasy linii nr 20 w dniach 11-17 kwietnia br.
- Przywrócenie funkcjonowania linii sezonowej "GAJ"
- Aktualności
- Ogłoszenie - sprzedaż autobusu m-ki Jelcz M121I4
- W tym roku rozlicz PIT w Lublinie
- Lublin Liderem Transportu Publicznego 2023
- ABC Pasażera
- Opłaty przewozowe
- Prawa i obowiązki przewoźnika/pasażera
- Uprawnienia do przejazdów bezpłatnych i ulgowych
- Rodzaje i zasady korzystania z biletów
- Bilet Elektroniczny
- Obsługa interesantów
- Sprzedaż biletów
- Polityka prywatności
Informacje
o kursowaniu pojazdów
tel. (81) 525-32-46